[Linux-masaustu] Grub'u nasil kaldiririm

From: Emir Gundogdu (egundogdu@tuketici.tc)
Date: Sat 11 Feb 2006 - 21:37:56 EET

Merhabalar,

Windows XP kurulu bilgisayarima patitionmagic programi ile yeni bir
partition acip buraya Linux kurdum. Grub ile de hangi iŸletim sistemini
acmak istersem oradan seciyorum. Buraya kadar hersey normal. Fakat
Macintosh'umda kullandigim Apple CinemaDisplay'i digital bir switch ile
pc'imde de kullanmaya basladim. Fakat Ekranimin Linux Driverlari
olmadigi icin ilk acilista PC'yi
acilirkenken Grub'dan Win XP'yi secemiyorum. Cunku ekran karanlik ve
Grub menu yok. Apple CinemaDisplay icin Linux driver mevcut mudur?

Ya da ben bu linux'u (Redhat 9) nasil kaldiririm? Tabi Grub'u da
birlikte ki XP normal calismaya devam etsin.

Yardimci olabilecek arkadaslara simdiden tesekkur ederim.

Saygilar