[Linux-masaustu] xterm kopyalama

From: Osman Yozgatlioglu (osman.yozgatlioglu@gmail.com)
Date: Wed 06 Dec 2006 - 10:58:30 GMT

selamlar,
bilgisayarlarımın birinde openbox kullanıyorum. xterm içinden fare ile
işaretlediğim alanı başka bir xterm içine yapıştırabilmeme rağmen, xterm
harici biryere, firefox adres satırına, editöre vb yapıştıramıyorum.
editörden kopyaladığımı xterm'e yapıştırabiliyorum.
google da işe yarar sonuçlar döndürmedi.
bir fikri olan var mı acaba?
teşekkürler,
Osman