[Linux-masaustu] kulaklıktan ses alamıyorum

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Tue 08 Aug 2006 - 19:09:20 GMT

Merhaba,
i945g chipsetli bir MSI anakart üzerinde onboard 7.1 destekli Realtek ALC882
chipsetli ses kartım var. Creative 4400 5.1
 hop. seti kullanıyorum. Arka sağ hoparlörden ses gelmiyor. Ayrıca
kulaklıktan da ses alamıyorum: win$ da realtek in yazılımı yardımıyla
diğer hop. ler girişlerini çıkarmaksızın kulaklık çıkışını
belirleyerek kulaklıktan da çıkış alabiliyorum.
Acaba linux'ta bunu nasıl
yapabilirim? Alsamixer ile uğraştım ama sonuç alamadım.
kubuntu 6.0.6 kullanıyorum.

Teşekkürler.