[Linux-masaustu] k3b programı hakkında

From: Ahmet Yildiz (ahmyildiz@gmail.com)
Date: Fri 21 Apr 2006 - 12:56:11 GMT

K3b ile mp3 dosyalarını dvd ye çekmek istediğimde hata mesajı alıyorum. Mp3
dosyalarını zipleyip çektiğimde bir sorun yaşamadan işlem tamamlanıyor.
Diğer hiç bir dosya formatında böyle bir sorunla karşılaşmıyorum. (Filmleri,
yazılımları, metin dosyalarını çekebiliyorum.) Mp3 dosyalarını K3b de dvd ye
çekmek için bir dosya eklentisi yüklemem mi gerekiyor acaba? Ne yapmalıyım?
Teşekkürler...