Re: [Linux-masaustu] Birkaç Ufak Problem

From: Emre Kadıoğlu (emrek@gawab.com)
Date: Fri 29 Oct 2004 - 22:41:07 EEST

dpkg-reconfigure console-data ile tekrar bir yapılandırma yapın ve
belgeler.org da ki türkçe nasıl dökümanını bir okuyun isterseniz orda ki
dosyaları kullanmanıza gerek yok fakat bahsettiği ayarları uygulayın
bu arada eğer
XF86Config-4 dosyanızda

XkbRules satırı varsa başına # işareti koyun
diğer option lar vs vs vs varsa da başına # işareti koyun
tr yazan yer kalsın ve klavye modelini pc105 yapın

gnome da modeli pc105 yaparsanız sorun düzelecektir büyük ihtimalle