Re: [Linux-masaustu] Birkaç Ufak Problem

From: Emre Kadıoğlu (emrek@gawab.com)
Date: Fri 29 Oct 2004 - 21:50:14 EEST

mozilla-thunderbird yerine pan kullanmayı deneseniz ben öyle yapıyorum
açıkçası hem daha düzenli oluyor mailler bir yerde news bir yerde

klavye sorununuza gelince aynı sorunu bende yaşadım fakat sorun gnome
dan kaynaklanıyordu. bahsettiğiniz karakterler sadece gnome da mı
çalışmıyor yoksa normal console da da mı çalışmıyor eğer console da
çalışmıyorsa dpkg-reconfigure console-data komutunu vererek gerekli
ayarları yapın olmazsa belgeler.org da ki türkçe dökümanını okuyun orda
yazanları yapın. eğer sorun sadece gnome dayken varsa xf86config-4
dosyanızdaki klavye bölümnüzü ve gconf tan
desktop>gnome>peripherals>keyboard>xkb içinde ki değerleri ve
klavyenizin modelini buraya gönderebilirmisiniz