Re: [Linux-masaustu] Debian üzerine RPM kurulabilir mi?

From: Emre Kadıoğlu (emrek@gawab.com)
Date: Fri 22 Oct 2004 - 15:28:39 EEST

alien la bir çok rpm dosyasını deneme amaçlı kurdum bir sorun çıkarmadı
hatta .tgz uzantılı slackware paketlerini de deb paketi haline çeviriyor
sadece bazı rpm lerde istenen kütüphane dosyalarının dağıtımlara göre
farklı yerlerde bulunursa sorun yaratıyor onu da hata msg iyla öğrenip
gerekli dosyanın symlinkini yaratıyorsunuz sorun çözülüyor ama
apt-get.org da ya da rpm-seek de yapacağınız bir aramada istediğiniz
paketlerin deb versiyonlarını çoğu zaman buluyorsunuz bulmazsanızda eğer
tarball ise dpkg-build ya da apt-build var seçim size kalmış
23-10-2004 Cumartesi günü saat 09:51 sularında, Veli ADIGÜZEL dedi ki: