[Linux-masaustu] No Subject

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Fri 22 Oct 2004 - 00:56:53 EEST

Prş, 2004-10-21 tarihinde 21:16 +0000 saatinde, Burak ?ftci yazdı:
> Debian APT dosyalama sistemini kullanıyor. Bildiğim kadarı
> ile de RPM paketini desteklemiyor.

Merhaba,

Ukalalık olarak algılamayın lütfen.
Apt bir paket yönetim aracı, demek istediğiniz DEB paket yönetim sistemi
olmalı:)

Evet Debian da RPM kuramazsınız ama RPM paketlerini DEB haline getirip
öyle kurabilirsiniz, alien adında bir araç ile.

ATHENA:/home/ercin/download# alien fortune-starwars-1.0-1plf.noarch.rpm
fortune-starwars_1.0-2_all.deb generated

Bu kadar.

Ama üretilen paket herhangi bir bağımlılık bilgisi içermediği için sorun
yaratabilir, bu nedenle zorunlu kalmadığınız sürece Debian için
hazırlanmış paketler dışında ki paketleri kullanmayın.

İyi akşamlar.

Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org
/* * Please skip to the bottom of this file if you ate lunch recently *
-- Alan */
                                     -- from Linux kernel pre-2.1.91-1