[linux-masaustu] GNOME 2.8

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Sat 09 Oct 2004 - 00:15:11 EEST

Merhaba,

Slackware Linux Current kullanıcısıyım. GNOME 2.8 için Google'da aratma
yapınca GNOME paketleri buldum ama pek güvenemiyorum açıkcası....
Garnome ya da Dropline mı yapsam diyorum... GNOME 2.8'e geçmek istiyorum
yana yakıla... Ama nasıl yapsam diye bir türlü karar veremedim.

Kaynak kodlarından derleyeyim diyorum ama GNOME'un kendi paketleri
dışında binding ve platform paketleri de var, hangisiyle uğraşayım ?
Neden GNOME adam gibi installer yapmıyor bu iş için yaw ?

Dropline'ın ISO dosyası da varmış onu çeksem daha kolay olur gibime
geliyor ama bu kez de foruma baktığımda milletin yaşadığı sorunlar
gözümü korkutuyor. Slackware kullanıp da GNOME 2.8'e başarıyla geçmiş
olan var mı ?

--
Alper KANAT
http://raptiye.org