Re: [Linux-masaustu] gimp'te gezen diyalog kutusu

From: Ali Alphan Bayazit (listeci@bayazit.net)
Date: Tue 09 Nov 2004 - 13:56:58 EET

On Tue, 2004-11-09 at 12:42 +0200, Didem Kamoy wrote:
> Merhaba,
>
> Gimp 2.0 kullaniyorum. "Tool Options"' kutusunu bazen yanli$likla
> "floating" hale getiriyorum (default'ta gimp penceresine yapi$iktir
> kendileri) ancak geri duzeltemiyorum. Ne denediysem olmadi. Her
> seferinde .gimp'i ucurarak cozuyorum durumu. Bunu cozmenin ba$ka bir
> yolunu bileniniz, bunu ba$araniniz var mi?
>
> Didem

selamlar,

fareyle geri suruklemeniz yeterli
tutmaniz gererken yer options yazan yer (docking drag handler)
tasimaniz gereken yer ise gimp araccubugunun yaklasik ortasinda ince
cizgi/cubuk (docking bar), zaten uzerine gidince parlar, biraz gormesi
zor.

kolay gelsin

--
Ali Alphan Bayazit <listeci@bayazit.net>