[linux-masaustu] X.org xkb hatasi

From: Veli ADIGÃœZEL (velia@linux-sevenler.org)
Date: Wed 05 May 2004 - 16:33:54 EEST

Merhabalar ,,,

Slackware 91 kurup gnome i dropline ile güncelledim bu arada xfree86 yerine x.org geldi çalisiyor ama klavye düzenimle ilgili sorunlar var bazi karakterleri basmiyor ve altgr ile hic bir tus çalismiyor.
 Bir fikri olan varmi acaba ..

hatalar sunlar
X.org.0.log
(EE) Couldn't load XKB keymap, falling back to pre-XKB keymap

ve klavye ayarlarindan default degerlere don dersem de
bu hatayi aliyorum

XKB yapılandırılması etkinleştirilirken hata.
Muhtemelen dahili X sunucu sorunu.

X sunucu sürüm bilgisi:
The X.Org Foundation
60700000

Eğer bu durumu bir hata olarak bildirirseniz, lütfen bunları ekleyin:
- xpop -root | grep XKB çıktısı
- gconftool-2·-R·/desktop/gnome/peripherals/keyboard/xkb çıktısı

Not: conf dosyasinda

Option "XkbRules" "xfree86" Option "XkbRules" "xorg"

olarak degistirip denedim ama gene olmadi