[linux-masaustu] Re: OpenOffice.org 1.1.1 ve resimler

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 29 Jun 2004 - 16:30:41 EEST

Merhaba,

Tue, 29 Jun 2004 16:25:55 +0300 (EEST) tarihinde Devrim GUNDUZ
<devrim@gunduz.org> soyle yazdi:

DG> Sorunun nedenini,çözümünü ve neden 1.1.1'de olduğunu bilsem daha iyi
DG> olacak :-) Bana sanki bir "bug" değil de bir "feature" gibi geliyor...
DG> 1.1.2'ye güncellemeyi de pek istemiyorum şu aşamada. FC 2 ile gelen
DG> OpenOffice.org'u kullanıyorum. http://www.gunduz.org/Screenshot-1.png
DG> adresinde de görebilirsiniz; pek cicili bicili :))
En azindan ayri bir dizine kurup test edersen, sorunun orada olup
olmadigini bulabilirsin.

Tabii sorun oradan degil, FC paketlemesinden de kaynaklaniyor olabilir, onu
da test etmis olursun (bir tasla iki kus).

Kontrollu deneyi -sana- anlatmama gerek olmamali yaw.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694
Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr web arayuzunu kullanabilirsiniz.