[linux-masaustu] Re: XF86Config

---------

From: Fatih YILDIZ (mfyz@linux-sevenler.org)
Date: Wed 09 Jun 2004 - 18:29:39 EEST

cok saol. bu cok isime yaradi... aslinda oradan oldugunu dusunememistim
cunku oyle bisey olssa x'deki herhangi bir ekran cozunurlugu
konfigurasyonm applet'i veya programcikta girdigim yuksek degerler
gorunmeli ama ayarlamak istedigimde olmamali idi diye dusunmustum...
yani :
HorizSync 30.0 - 70.0
VertRefresh 50-150

denedim ve ne goreyim... gnome'daki screen resolution appletinde yuksek
ekran cozunurluklerim acilmis...

cok tesekkur ederim hersey icin...

sayenizde bir sey daha ogrendim :)