[linux-masaustu] AverMedia AverTV USB 2.0

From: Ali Erdinç Köroglu (erdinc@erdinc.info)
Date: Thu 29 Jul 2004 - 19:58:00 EEST

Merhaba,
Laptop'um için AverMedia AverTV USB 2.0 model bir TV Tuner aldım.
Ancak Hz. google'da yaptığım tüm araştırmalara rağmen MDK 10 için bir driver
bulamadım. PCI kartlar için driver mevcut ancak USB için görünürde birşey
yok. Bu konuda hakkında bilgisi ve tecrübesi olan arkadaşlar varmı acaba?
Yada AverTV USB 2.0 driver nereden bulabilirim?

--
Sevgiler
Ali Erdinç Köroğlu