[linux-masaustu] Re: Gnome ve iconlar

From: Fahrettin Demirel (fahrettind@dsi.gov.tr)
Date: Fri 09 Jul 2004 - 16:15:36 EEST

Selamlar pratix linuxu indirdim. Fakat bir türlü bilgisayarıma
yükeleyemedim. Bilgisayarda aynı zamanda xp yüklü double boot yapmak
istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
Bu E-Posta F-Secure Anti-Virus for Microsoft Exchange yazilimi tarafindan
virus taramasi yapilmistir.
DSI Genel Mudurlugu
Teknoloji Dairesi
Donanim Sube Mudurlugu / 2004