[linux-masaustu] Re: OpenOffice.org 2.0'a yaklaşırken..

From: Görkem Çetin (gorkem@bahcesehir.edu.tr)
Date: Fri 09 Jul 2004 - 01:32:39 EEST

Merhaba

Seminerlerde arkadan birisi soru sorar ya, ama sesi çok cılızdır, bir de
konuşmacı tekrar eder soruyu. Şimdi ben aşağıdaki karakter kodlama
sorunu olan soruyu tekrar yazayım dedim, bu anekdot aklıma geldi.

Arkadaşımız diyor ki (ön taraftan duymayanlara söylüyorum) 'Sürüm
numarası olarak 1.1.2'den sonra bir artış olacak mı yoksa doğrudan 2.
sürüme doğru mu gidilecek?'.

Cevap: 1.1.3 çıkacak, ama 1.2 çıkmayacak deniyor. Bu, listelerde gidip
gelen e-postalardan aldığım bilgi. OpenOffice yol haritasına bakmak
gerekiyor.

İyi çalışmalar
Görkem