[linux-masaustu] USB Mouse

From: Veli (vakcakaya@yahoo.com)
Date: Mon 05 Jul 2004 - 23:29:40 EEST

Merhabalar,
Ben bu konu başlığı altında daha önce de listeyi
meşgul etmiştim ancak bir türlü USB Faremi tanıtmayı
beceremedim.

Sistem Redhat 9, USB Mouse Chic (Kablosuz,Scroll,
Radyo dalgalı)
XF86Config (4) dosyasının içeriğini tam olarak nasıl
değiştireceğim beceremedim. Bir de "xf86cfg
-textmode" komutunu çalıştıramıyorum. Nereden
yükleyebilirim.

/dev/input/mice 'i oluşturmak istediğimde zaten var
diyor, ben onun için nasıl bir link oluşturacağım.
"modprobe usbmouse" komutu için ise Can't Load
Module... gibi bir mesaj veriyor.
"mount etmek icin: mount none /proc/bus/usb -t
usbdevfs" komutunda da zaten bağlı gibi bir hata
veriyor.

Aslında sistemi güncellemek için kurulum CD'sini
taktığım zaman başta USB mouse'u görüyor. Hatta KDE
denetim masasında da USB bağlantısında görüyorum.
Kısacası ben USB faremi nasıl tanıtacağım. Bunula
ilgili açık bir kaynak var mı?
Ben Linux konusunda çok iyi değilim, biraz açık
yazarsanız çok sevinirim.

Çok Teşekkürler...