[linux-masaustu] Re: Linux mu hizli Windows mu ?

---------

From: M.Ali VARDAR (alivardar@ttnet.net.tr)
Date: Tue 24 Feb 2004 - 06:57:21 EST

    Selamlar
    Aslinda cevabi kendisniz yazmissiniz. Sunucu amacli kullnacaksiniz X kullanmayin. Eger Oyun oynayacaksianiz veya sadece internette gezip yazacagim derseniz diger gereksiz servisleri kapatin.
    Ayni makine uzerinde windows ve linux uzerinde unreal tournament 2003 kurulu, windows uzerinde olani hemen sildim. Linux uzerinde harika performans veriyor.
    Bu arada window manager secerken KDE ve GNOME kullanırsaniz (bu ikisi masaustu ortami sunar) basit birsey secin windowmaker, icewm, qvwm gibi ozaman hersey daha rahat caliscaktir. Daha az disk islemi olacaktir.

    Saygilarimla
    M.Ali VARDAR