[linux-masaustu] Theme kurma sorunu

---------

From: Cagdas Aldemir (cagdas@forcedata.org)
Date: Mon 09 Feb 2004 - 18:26:37 EST

    Merhabalar
    sistemim slackware 9.1 ve dropline yuklu gnome kullan=FDyorum sistemime
    bazi yeni theme ler yuklemek istiyorum fakat bir turlu basarili olamadim
    http://themes.freshmeat.net adresinden istedigim theme leri indiriyorum
    ve control panel den yeni theme kur u secim theme n=FDn yerini
    gosteriyorum ama ne tema ekleniyor neden baska birsey oluyor bu konuda
    eksik yapt=FDg=FDm birseymi var acaba?

    kolay gelsin

    Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr web arayuzunu kullanabilirsiniz.