[linux-masaustu] Re: Enlightenment 0.16.7.1 temalarda yapılan değişiklikler hakında

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sat 28 Aug 2004 - 17:30:47 EEST

  Evet burasiydi yazmaya calistigim yer :)

> yalnız aklıma takılan bunların normal olarak kendileri sıfırlanmaları
> gerekmez mi diye düşünüyorum bu arada dğiştirmeye çalıştığım theme
> XaquaX-Final idi.

 Evet normalde bu cache ler temizleniyor. Belki istisnai bir durum
vardir. Bir firsat buldugumda temayi deneyecegim, bir hata varsa
yakalamak guzel olur :)

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                       but wisdom listens

----------------------------------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr web arayuzunu kullanabilirsiniz.