[linux-masaustu] Enlightenment 0.16.7.1 temalarda yapılan değişiklikler hakında

From: Veli ADIGÜZEL (velia@linux-sevenler.org)
Date: Thu 26 Aug 2004 - 13:35:04 EEST

Herkese iyi çalışmalar,,,

E yi kurdum ve çalıştırdım ama bazı temalardaki iconbar da değişiklik
yapmak istiyorum yapıyorum ama eski ayarlara göre çalışıyor yinede
atladığım biryer mi var. Aşağıda ki örnekte mesela gnome-search-tool 'u
ekledim ama hala eski si gibi çalışıyor yani hala gsearchtool u
çalıştırmaya çalışıyor Not: makinayı dahi yeniden başlattım :) )

Teşekkürler..

eski hali :
__ACLASS __BGN
    __NAME ICONBAR_GFTP