[linux-masaustu] Gnome masa üstü ikonları

From: Veli ADIGÃœZEL (velia@linux-sevenler.org)
Date: Fri 30 Apr 2004 - 12:39:56 EEST

Merhabalar ,,,

Slackware 9.1 bir sepebten dolayı yeniden kurdum ama home dizinini silmedim
 sonrada kullanıcı oluÅŸturdum ve kullanıcı dizini home altında olduÄŸu için normal çalıştı ve chmod ile komple ~ dizininin haklarını kullanıcıya göre ayarladım ama yinede masa üstünde ki ikonlarda yasak iÅŸareti duruyor ama kullanmada sorun yok içlerine girmeme izin veriyor sadece sorun görsel ööle yasak yasak bana bakıyorlar .

Not :Gnome 2.6

Veli ADIGÃœZEL

Sevgiler Saygılar