[linux-masaustu] Re: GNOME 2.6'yla Ilgili..

From: Bulent SENER (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Fri 09 Apr 2004 - 10:26:06 EEST

Merhabalar,
Asagidaki adreste verilen bilgilere gore gnome 2.6' yi verilen siraya
tek tek kuruyordum. anca pango'ya sira geldiginde "configure error Glib
2.4.0 or better is required. The latest version of Glib is always
available from ftp://ftp.gtk.org/." hatasini veriyor. Ama ben zaten
birkac dakika once glib i kurmustum. Bu hatadan sonra tekrar kurdum.
Yine pangu kurulumunda bu hatayi veriyor.
Nerede yanlis yapmis olabilirim?
Saygilarimla,
Bulent SENER

07-04-2004 Çarşamba günü saat 09:32 sularında, Gokhan Geyik dedi ki: