[linux-masaustu] Re: Biktim bu linux denen seyden!!!!!!!!!!!!!!!!!

From: tuncer@antiksilver.com
Date: Thu 08 Apr 2004 - 11:57:55 EEST

> Gelelim flyvideo'ya... Bende de TV karti var flyvideo ve gayet guzel tv
> izleyebiliyor, ses ve goruntuyu kaydedebiliyorum... Bence kendinizdeki
> bilgi eksikligini GNU/Linux'a yormayin... Oncelikle unutmayalim ki
> bunlardan daha buyuk problemleri yillardir windows altinda yasadiniz,
> ama windows'a gosterdiginiz sabri GNU/linux'a gostermiyorsunuz...
>
> flyvideo icin XawTv kurun... Gayet guzel bir dokumani var herseyi
> anlatir size... Conexant icin ise zaten dogru adrese gitmissiniz... Su
> lisans mevzusunu merak ettim, adresi verirseniz biz de okuyalim...

merhaba,

fly 2000 ve 3000 serilerinde durum biraz farkli.
Piyasdaki cogu kart bt 848/878 chipleri kullaniyor.
yukardaki kartlar ise Phlips saa7134 kullaniyor. bu yuzden Xawtv ile calismiyor.

http://bytesex.org/saa7134/ adresinde konu ile ilgili cozumler mevcut.

ayrica gitmek isteyene kimse kal demez.