[linux-masaustu] Re: GNOME 2.6'yla Ilgili..

From: Gokhan Geyik (gokko@gmx.com.tr)
Date: Wed 07 Apr 2004 - 12:35:50 EEST

Merhaba,

Aslinda XFree86'ya derledikten sonra gorunumu cok fazla degismeyecektir.

Slackware'ime Xfree864.4 ile derledim.

http://demon.bursanet.com.tr/~gokko/gnome.jpg adresinde bir screenshot var.

Aslinda source'lari derlemenizin sorun cikaracagini sanmiyorum.
Neticede aradigi paketleri bulamasa bile gosterebilirsiniz.

Iyi Gunler

--
Gokhan Geyik <gokko@gmx.com.tr>
gokko.net