[LKD-duyuru] Penguence 5. Sayı

From: Onur Sehitoglu (onur@ceng.metu.edu.tr)
Date: Wed 10 May 2006 - 08:34:01 GMT

İnternet üzerinde yayınladığımız Penguence'nin 5. sayısı çıktı.
Tekrar alanlardan özür dileyerek duyuruyorum.

http://penguence.linux.org.tr adresinden ısrarla indiriniz. :)

Merhabalar,

Dergimiz Penguence'nin 5. Sayısı yayında. Emeği geçen herkese çok teşekkür
ederiz.

Şenliğin 3. günü, 13 Mayıs Cumartesi, 11:30-12:30 arasında C Salonunda
toplanıyoruz. Dergimize dair fikri olan, eleştirileri olan, çalışmak isteyen,
gönüllü olan , gönülsüz olan, sadece kimler varmış diye merak eden, ilk defa
duyan, kısaca tüm penguenleri bekleriz...

Herkes'e iyi okumalar.

Şenlikte görüşmek üzere,
Hakan Uygun

http://penguence.linux.org.tr
http://senlik.linux.org.tr

--
Linux Kullanıcıları Derneği Yönetim Kurulu adına
Onur T. Şehitoğlu