[akgul-duyuru-233] inet-tr programi webte

From: Mustafa Akgul (akgul@bilkent.edu.tr)
Date: Sun 10 Dec 2006 - 20:14:39 GMT

inet-tr.org.tr www.etu.edu.tr

Merhabalar,

21-23 aralikta Ankara'da YOBB ETU de yapilacak olan XI. Turkiye'de Internet
Konferansi programi webte yayinlandi. 3 gun 4 paralel salonda surecek
konferansta 9 Panel, 12 seminer, 24 Bildiir oturumunda 100'e yakin bilidir sunalacak.
Bilgi Toplumu Stratejisi ve Internet altyapi sorunlari panellerde
agirlikli. Bildirilerde sosyal konularla teknik bildiriler
dengelenmis durumda.

Konferans webten kayit olan herkese acik ve ucretsizdir.

Konferansin Temasi "Internet ve Toplum", Slogani ise
"Bilgi Toplumuna Dogru" dur.

Ilgilenen tum yurttaslar davetlidir.

inet-tr yurutme kurulu

-----10.00-11.30-----

Salon A

Açılış Konuşmacıları:

-----11.30-13.00-----

Salon A

Panel: Internet Kurulu

Salon B - Bildiri " e-devlet ve Birey "

E. Erkul Elektronik Göz ve Gözetim Toplumu (mu?): Türkiye'de Kameralı Hayat, 97
S. Kesim GÜVEN Elektronik Gözetim Aracı Olarak İnternet,36
C. Soykan Bireysel Gizlilik ve Kişisel Verilere Erişim Hakkı,38
M. Yıldız Sanal Teşhir: YEREL YÖNETİMLERİN SABIKALILARI İNTERNETTEN YAYINI,98

Salon C - Bildiri - Teknik I:

M. Akcin DNS Engineering,99
Y. ÖZEN Web 2.0 değerlendirmesi ve web 3.0 yaklaşımları,51
A. YAZICI Bilgi Teknolojilerinde Yeni Gelişmeler,105

Salon D Seminer: Pardus 2007'nin Yenilikleri, Ç. Onur

-----14.00-15.30-----

Salon A : Telekom Paneli -I

DPT, TK, RK, TT, Telkoder, TID, TBD, Kablo, STK+

Salon B Bildiri: İnternet Gazeteciliği

S. Türün Bir Internet Teorisi Cemil Sinasi Türün, 54
F. NİZAM , İNTERNET GAZETECİLİĞİNİN GELECEK VİZYONU:
        GÜNEY KORE OhmyNews GAZETESİ ÖRNEĞİ,64
M. Karaduman Yeni Asır Gazetesi Örneği'nde Yeni İletişim Teknolojileri Kullanımı,58

Salon C Bildiri: Tarımsal Bilişim I

E. EFE E-ATIKLAR VE ÇEVRE,67
Z. Cebeci Yumurta İzlenebilirliği İçin Kodlama ve Damgalama Sistemleri
        ve Türkiye İçin Bazı Öneriler,86
O. Özçatalbaş İnternet Aracılığyla Tarımsal Yayım Uygulamaları ve Türkiye,83

Salon D Seminer: Linux Çekirdeği: Dünü, Bugünü, Yarını, E. Meroğlu

-----16.00-18.00-----

Salon A Panel: Telekom Paneli-II

Salon B Bildiri: Toplumsal I

E. Doğan İnternet ve Sosyal Hareketler, 61
S. Ozdamar Internet Çağında Futbol Taraftarlığı:
           Beşiktaş ve Manchester United Taraftar Sitelerinin Karşılaştırılması,62
İ. SAYLAN TÜRKİYE VE İTALYA ÖRNEKLERİ ÇERÇEVESİNDE E-DEVLET UYGULAMALARI
           İLE DEMOKRASİ İLİŞKİSİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALARI BİR ANALİZ,55
M.Schaal Democratic Text Creation - A Proposal,77
G. Şener INTERNET VE DEMOKRASİ İLİŞKİSİNE DAİR ELEŞTİREL BİR YAKLAŞIM,46

Salon C Bildiri: Tarımsal Bilişim II

G. ÖZDEMİR E-BAĞCILIK VE ŞARAPÇILIK,72
B.Gülçubuk KIRSAL KALKINMADA INTERNET TABANLI BİLGİ SİSTEMLERİNİN KULLANIMI,87
K. Okyay SINDIR Tarımsal Üretimde Hassas Tarım (Precision Farming) Uygulamaları,85
N. ALÜFTEKİN TÜRKİYE'DE VE AVRUPA BİRLİĞİ'NDE TARIM SEKTÖRÜNDE E-TİCARET
           UYGULAMALARI:MEVCUT DURUM, GELİŞMELER VE BEKLENTİLER,94
S. M. Say Tarımsal Mekanizasyon İşletmeciliği ve Planlamasına Yönelik İnternet
           Tabanlı Uzman Sistemlerin Geliştirilmesi,95

Salon D Seminer: Suversion'a Giriş, A. Bişkin

===================================
22 Aralık

-----9.30-11.00-----

Salon A Bildiri: Teknik II

B. Güngören Güvenilir Sistem Yedekleme, 5
E. Ulu Common Lisp ile Yazilim Gelistirme,8
M. SOYSAL ULAKNET BİLGİSAYAR OLAYLARINA MÜDAHALE BİRİMİ,76
B. E. Yıldız Internet Hizmetleri Sunan Kurumlar için Yönetim Standartları: ISO 27001 ve ISO 20000,20

Salon B Bildiri: Toplumsal II

A. Sargın Kadına Yönelik Şiddet ve İnternet Pornografisi,84
A. KALÇA Bilgi Ekonomisi Sendikal Hareketin Sonumu,26
G. Y. ÖZDEMİR SİBERUZAYDA SENDİKALAR: YENİ OLANAKLAR YENİ SORUNLAR,92
B. GÜNAYDIN Internette Ifade Özgürlügü,19

Salon C Bildiri: E-devlet I

A. Oral E-HAZIRLIK VE MEKTUP,27
F.E. Kıvanç e-Devlet Dönüşümünde Kritik Faktörler ve İşletmecilik
         Açısından Değerlendirmeler,59
O. Çetinkaya E-seçim Uygulamaları için Gereksinimler ve Tasarım İlkeleri,68
C. Aktaş Toplum Teknoloji Merkezlerinin Sayısal Uçurumun Önlenmesinde Rölü,88

Salon D Seminer: Wiki Neki? E. Tek

-----11.30-13.00-----

Salon A Panel:
Bilgi Toplumu Stratejisi(BTS): Örgütlenme ve Yönetişim
DPT ve STK'lar

Salon B Bildiri: Eğitim I

A. MARSAP E-EĞİTİM YÖNETİŞİM SİSTEMİNDE YARATICI ÖNDERLİK VİZYONU,82
O. DÖNMEZ UZAKTAN ÖĞRENİMDE EŞZAMANLI VE EŞZAMANLI OLMAYAN İLETİŞİM,75
S. AKTAY TÜRKİYE'DE İNTERNET KAFELER VE İLKÖĞRETİM,66
Ü. ÇAKIROĞLU E- ÖĞRENME ORTAMLARI İÇİN TEKRAR KULLANILABİLİR ÖĞRENME
       NESNELERİ TASARIMI,69

Salon C Bildiri: E-devlet II

S. Melda Sonuvar Sayistay Kamu Webleri Raporu 107
F. Turan Türkiye'de E-Devlet Uygulamaları: Devlet Web Sitelerinin
      Değerlendirilmesi,24
M. Gençer Türkiye İnternet Sitelerinde Standartlara Uyumluluk: Karşılaştırmalı
         Ölçümler ve Stratejik Açılımlar,43

Salon D Seminer: PostgreSQL 8.2 D. Gündüz

-----14.00-15.30-----

Salon A Panel:
BTS: Yazılım ve ar-ge
DPT, BIYESAN, YASAD, TUBIDER, STK'lar

Salon B Bildiri: Eğitim II

J. Akyel 21. Yüzyıl için Yüksek Öğretim Reformu,34
B. KILIÇ BENOGRETKİN : Ulusal Eğitim Altyapısı,41
M. BERİGEL YABANCI DİL EĞİTİM ORTAMLARININ BİLİŞİM VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ
        (BIT) KULLANILARAK ZENGİNLEŞTİRİLMESİ,56
H.Tüzün Bilgisayar Oyunlarının Yararları ve Zararları,101

Salon C Bildiri: Kütüphanecilik-I

E. S. OĞUZ Sayısal Kaynakların Derlenmesi,42
F. BAYRAKTUTAN Dijital Kütüphanelerde Güvenlik Sorunları,52
D. Fındık Devlet Üniversiteleri Kütüphane Weblerin Değerlendirilmesi, 73
B.Cavas AB-Grundtvig Projesi: Yetişkinler için Elektronik Kitap,25

Salon D Seminer: Linux ile Ağ Yönetimi: C.U.Ayfer, Y.S. Kömür

-----16.00-18.00-----

Salon A Panel: BTS: edevlet kapısı
DPT, Sayistas, Turksat, Oytek, STK'lar

Salon B Bildiri: Eğitim III

A.ŞİMŞEK OKULLARIN INTERNETE TAŞINMASINDA BÖTEB' LERİN (BİLGİSAYAR
       ve ÖĞREİTM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ) ROLÜ,57
N. Çetinöz İngilizce Öğretmenliği Lisans Programı İnternet Destekli
               Açıköğretim Modelinin Değerlendirilmesi,90
H. ÇALIŞ Türk Eğitim Sisteminde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin i
               Yeri ve Kullanımının Analizi,96
T. SULTAN Türkiye'de daha büyük kitlelere ulasacak bir e-egitim platformu
               nasıl olmalidir?,14
E. D. Ubeyli Biyomedikal Egitiminde Bilisim Teknolojilerinin Kullanimi,16
M. Kurt Sağlık e-ögrenme Programlarının Değerlendirilmesi, 53

Salon C Bildiri: Kütüp-II

B. Karasözen ANKOS ve Elektronik Dergi Kullanımı,32
A. Akyüz Konsorsiyumlarda elektronik kitap satin alim modelleri ve
          Türkiye örneği: Ebrary,91
A. Kaygusuz Elektronik ortamda konsorsiyum yönetimi,50
İ. Holt Kurumsal Arşiv Yapılanmasında Temel Adımlar :
           ANKOS Kontrol Listesi ve El Kitabı,31

Salon D Seminer: Linux ile Başka bir Dünya A. Anar

==========================
23 Aralık

-----9.30-11.00-----

Salon A Panel:
Sanal Uzamda Oyun
Mutlu Binark, Günseli Sütçü, İdil Soyseçkin, Harun Yıldız

Salon B Bildiri: Edevlet III

B. GULER E-avrupa ve Bilgi Toplumu ,48
M. A. KORKMAZ E-DONUSUM KAVRAMININ OECD ULKELERINDE KULLANIMI,104
C. Aytun ENFORMASYON TOPLUMU SÜRECİNDE DİJİTAL BÖLÜNME KAVRAMININ
                ANLAMI VE ÖNEMİ,37
A. O. Can Toplumların Evrimi : Türkiye' nin Rekabetçi Bilgi Toplumu
                Stratejisi ve Eylem Planı' nın Eleştirisi,63

Salon C Bildiri: e-Ticaret

A. Mestci Internette Video ve Çevrimi Video Reklamciligi,17
E. Akar Blogla Pazarlama 39
B. Z. Berikol TÜRKİYE'DE YAŞANAN KASIM 2000 - ŞUBAT 2001 KRİZLERİNE,65

Salon D Seminer: Neden Python, O. Yarımtepe

-----11.30-13.00-----

Salon A
DNS CG Bilgilendirme Toplantısı

Salon B Bildiri: Teknik

V. S. Tunalıoğlu Türkiye'deki Üniversiteleri İnternet'te Daha Görünür
                   Kılan Faktörler,79
M. SOYSAL YENİ NESİL IP (Ipv6) VE GÜVENLİK,80
M. İSKENDEROĞLU TRABEZA SECURITY GATEWAY,40
P. A. Akkoç İnternet Protokolü Çoğul Ortam Alt Sistemi ,33

Salon C Bildiri:

B. Yazlık TÜRKİYE'DE TEKNOPARKLAR VE SORUNLARI,44
H. Yılmaz BİRLİKTE ÇALIŞABİLİRLİK YÖNTEMLERİ ve AB 6.ÇERÇEVE
                  PROJESİ ABILITIES,102
B. Güngören AB 6. Çerçeve Programının ve Yedinci Çerçeve
                 Programındaki Değişikliklerin KOBİ Gözünden Değerlendirmesi,3
H.Kilic Elektronik Endustri ve İnovasyon: Bir öneri, 13

Salon D Seminer: Firefox ile webi Yeniden Keşfedin, A. Çetin

-----14.00-15.30-----

Salon A Panel:
Bilişim Hizmetleri Yasası Paneli
dalet Bakanligi, Hukukcular, STK'lar

Salon B Bildiri: E-devlet

Tübitak SPK-İMKB Kamuyu Aydınlatma Platformu,93
Y. Ogurlu İdari Hukuk Açısından e-devlet, 70
C. Colak Sanal Muzeler,47
T. K. Bensghir TÜRKİYE'DE BAKANLIK BİLGİ İŞLEM BİRİMLERİNİN DIŞ KAYNAK KULLANIMI,81

Salon C Bildiri: Yönetici:

B. Güngören Açık Kaynak Kodlu Güvenilir Kriptolu Dosya Servisi,4
M. AKSÜT İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN EĞİTİM KADEMELERİNE
              GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ,74
S. SAMUR İNTERNET KULLANIMINDAKİ DİL VE KÜLTÜR POLİTİKASI,100

Salon D Seminer: Linux ile Bant Genisliği Yönetimi, S. Kenar

-----16.00-18.00-----

Salon A

Salon B Bildiri:

U. ÇORUH ÜNİVERSİTE YERLEŞKELERİNDE İLETİŞİM GEREKSİNİMİ VE ,71
H. Babadogan Yerel Yonetimler Iletisim Platformu,22
S.Şahin Yeni Bir Bilim Dalı: Servis Bilimleri 35
R. Zilan Gerçek Yaşamda Açık Anahtar Altyapısı Riskleri ve E-imza, 106
H. Balık Fırat Üniversitesi SMS-WAP Otomasyonu 2

Salon C Bildiri:

F. Okay Uygulama Güvenliği,9
H. C. Gunduz Resim İçerikli Spam E-postaların Engellenmesinde Histogram
                Analizi Yöntemi,45
D. KILINÇ Scripting Desteği İle Uyarlanabilir Uygulamalar Geliştirilmesi,49
A. C. Kınacı Yapay Zeka Teknikleri ve Yapay Sinir Ağları Kullanılarak
                Web Sayfalarının Sınıflandırılması,78
Ö. ZEYDAN KİŞİSEL BİLGİSAYARLAR VE İNTERNET GÜVENLİĞİ,60

Salon D Seminer: Uygulama Güvenliğinde Şifreleme, B. Güngören