[linux-ileri] Re: smbfs mount =?ISO-8859-9?Q?=25=3FISO-8859-? ÈFISO-8859-9?Q?1?Q?%?iso-8859-9?q??ISO-8859-9?Q?türk??FISO-8859-9?Q?çe_sorunu?__Fiso-8859-1?b?Pz8?F?

From: mesut guler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Fri 24 Sep 2004 - 15:28:04 EEST

Erhan Ekici wrote:

>Merhabalar...

>Bu listlerde bu sekilde bir konusma yapmaniz hos degil.
>Sonucta yardim talep eden sizsiniz. Ve size yapilan oneri hakli ve dogru bir
>oneri. Umarim bu onerileri goz onune alirsiniz.
>

>iyi calismalar,
>Erhan Ekici

sorunumu yazdığım halde okumayı bilmeyen arkadaşlara cevap vermiştim.
lütfen takip edelim de sonra tepki gösterelim. çevreye verdiğimiz
rahatsızlıktan dolayı avcılar belediyesi olarak özür dileriz. bilen
varsa cevap verirse seviniriz.
göremeyenler ve bulamayanlar için önemli not:
soru aşağıdadır:

--
Mesut Guler
Egemen Yazilim