[linux-ileri] smbfs mount ÈFISO-8859-9?Q?türkçe_sorunu?

From: mesut guler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Fri 24 Sep 2004 - 13:21:55 EEST

Merhaba

ag uzerinde win2k server, bol miktarda client ve redhat 9.0 var. redhat
9.0 dan win2k nin paylasimlarini mount edip, kullancilarin dosylarini
yedek almak istiyorum. ancak türkçe karakterlerde problem cikiyor.
windows uzerindeki türkçe karakter içeren dosyalari yedekleyemiyorum.
mount un türkçe karakterleri görmesi için parametreleri verdim ama sonuç
alamadım. bu konuda tecrubesi olanlar yardimci olursa sevinirim.

mount -t smbfs -o
username=administrator,password=sifre,codepage=857,iocharset=iso8859-9
//server/c$ /mnt/server/c

iyi calismalar.

--
Mesut Guler