[linux-ileri] Openldap kullanimi hk.

From: ALPARSLAN OZTURK (aozturk@inteltek.com.tr)
Date: Fri 08 Oct 2004 - 21:57:38 EEST

Merhaba,

Linux kullanici hesaplarini migration araclariyla kolaylikla yerel ldap
sunucuma tasiyabilmekteyim. Ayrica systemin ldap sunucusundan
yetkilendirme islemleri yapmasini saglamaktayim. Ancak sorunum winbind
ile baglandigim Microsoft Active Directory deki user ve grouplari ldap
sunucuma tasiyamiyorum.

Bu konuda daha once bir calisma yapmis biri varmi? Ornegin:
1. Openldap sunucu ayarlari (/etc/openldap/sldap.conf) nasil olmali?
2. MS Active Directory deki schemayi (domain.ldif) export edebiliyorum.
Ancak bunu openldap sunucuma nasil import edecegim? Denedim hata
veriyor..
3. Bu konuda hazir migration tools varmidir. Tum orgnization unit, user,
group bilgilerini openldap sunucusuna tasimak istiyorum.

Buradaki amacim networkdeki diger linux sunucularinin winbind
kullanmasina gerek kalmadan yetkilendirmede MS ADS yi kullanmalarini
saglamak.

Tesekkur ederim.

ALPARSLAN OZTURK