[linux-ileri] VGA Controller Olmadan Klavye Kullanimi - Acil :)

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Fri 08 Oct 2004 - 00:21:23 EEST

VGA controller'u olmayan bir kart var elimde. Ayni sistemin, uzerinde
vga controller konmus versiyonu da bulunmakta. Gelistirme surecini
elbette vga olanda yapiyorum :) sisteme bir lcd display bagli. Klavyeyi
raw modda acip select yapisi ile file descriptor 0 (STDIN)'i okuyorum.
Tusa basildigi anda istedigim islemi yaptirabiliyorum.

Ancak, ayni sistemi vga controller olmayan kartta veya
CONFIG_VGA_CONSOLE=n olarak derledigim bir cekirdek ile actigimda,
select surekli uyaniyor, FD_ISSET ok donduruyor, read fonksiyonunu
cagiriyorum ancak read 0 donduruyor. Select surekli uyanmaya ve read de
0 dondurmeye devam ediyor surekli, burada takilip kaliyorum.

Acaba VGA controller olmadiginda, bir processin standart inputuna ne
oluyor? VGA yokken, klavyede sadece inittab icinde belirttigim
ctrl-alt-del calisiyor, ancak keyboard input olarak kullanilamiyor.