[linux-ileri] Re: EnderUNIX 10. Yazilimi qSheff'i Sunar!

From: Huzeyfe ÖNAL (huzeyfe@yubam.kou.edu.tr)
Date: Thu 07 Oct 2004 - 16:35:52 EEST

Merhaba,
extern int errno ifadesini int errno seklinde degistirmek gecici bir
cozum olabilir fakat bu seferde olusabilecek hatalari gormenizi
engeller, bunun yerine koda #include <errno.h> eklemeniz daha
uygundur.
.

http://www.enderunix.org/qsheff/ adresinde programin son hali yukarida
bahsettigim sekilde duzenlenmistir.