[linux-ileri] Re: EnderUNIX 10. Yazilimi qSheff'i Sunar!

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Wed 06 Oct 2004 - 13:17:44 EEST

Icerik filtreleme konusunda bir yazilimi shu ara asiri derecede
ihtiyac duyuyorum
Yalniz benim kullandigim qmail .. birazcik farkli
kendi yapilandirmam degil ..
Plesk ile birlikte gelen qmail ve farkli bir sekilde yapilandirilmis
Acaba bu tarz bir uygulamada denemis olan var mi?

Bu uygulamaya bakip deneyecegim ama plesk ile icerik filtremesi yapan
varsa ne kullandigini soyleyebilir mi? yada onerisi olan