[linux-ileri] Re: Windows 2003 & Linux SSO (Çözüldü)

From: omer.uyar@denizbank.com
Date: Mon 31 May 2004 - 21:57:19 EEST

Selamlar,
Problemle biraz daha u=F0ra=FEt=FDktan sonra bir deneme yapt=FDm. =
Win2003' e 2 account a=E7t=FDm ve bunlardan birini =
host/c0134lnx01.sso.test@SSO.TEST'e birini de host/c0134lnx01@SSO.TEST ' =
e map ettim ve iki principal=FD da krb5.keytab e yazd=FDm. (ktutil ile) =
Sonra ki denememde ba=FEar=FDl=FD oldu=F0umu g=F6rd=FCm.

=DDyi =C7al=FD=FEmalar

=3D