[linux-ileri] FreeBSd ve ServeRaid 6i

From: Cihan (ccnax@hotmail.com)
Date: Mon 24 May 2004 - 15:03:43 EEST

Merhaba
Free Bsd 4.9 versionunu
ibm x225 serisi, hardware raid (Serve Raid 6i) Servere yüklemeye
çalışıyorum.
fakat freebsd bitürlü diski görmüyor.Tek disk kullanıyorum.İlk boot
ekranında Disk1 C: die görüor .
Ama install menüsünden fdisk yada label dediğim zaman no disk found diyor
Acaba kernelde bi eklememi yapacağız.?

Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum.