[linux-ileri] Re: LDAP ve Distribution List

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 14:30:13 EEST

Merhabalar...

LDAP search komutunuzu ve cıktısini(tabi mahrem alanlari degistirerek)
gonderebilir misiniz?

Eger memberlari eklemekde sorun yoksa ve ldap agacinda bu yapiyi duzgun
goruyorsaniz ldap tarafinda elbet problem yoktur.Kullandiginiz LDAP Browser ile
baktiginizdada yapi duzgunse sorun istemcide olabilir diyecem ama Outlook
hakkinda hic bir fikrim yok.

Bu durumda Mozilla , Ximian tarzi programlarla deneyip sonucu bildire bilirmi
siniz?

Ayrica Outlook listeleri varsa onlara sormak faydali olabilir?

iyi calismalar,
Erhan Ekici