[linux-ileri] Re: Sistem haritasi cikartmak

From: Murat ARSLAN (muarslan@meteor.gov.tr)
Date: Thu 20 May 2004 - 11:31:34 EEST

Anladığım kadarıyla bahsettiğim tarzda bir komut mevcut değil. Ayrıca, bu
tarz bir yazılım olup olmadığı konusunda da bilgi yok. Ne yapalım, en
azından şimdilik bu işi klasik yöntemlerle halletmemiz gerekiyor anlaşılan.

Fakat bu bana büyük bir eksiklik gibi geldi. Düşünsenize, sisteminizde ne
var ne yok önünüze döken bir yazılım olsa ne kadar iyi olurdu. Sisteminizde
hangi programlar, hangi rpm ler, ya da hangi compiler lar var, adları,
versiyonları, sisteme yükleniş zamanları, upgrade edilmişler mi,
edilmişlerse ne zaman, hangi versiyondan hangisine...

İlginize teşekkürler.

Murat ARSLAN