[linux-ileri] Re: speedtouch adsl mdk 10

From: Gürkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Sat 15 May 2004 - 01:31:39 EEST

Selam

On Tue, 2004-05-11 at 18:16, dorukde wrote:
> Mandrake 10 community edition kullan=C4=B1c=C4=B1s=C4=B1y=C4=B1m. ADSL m=
odemimi tann=C4=B1t=C4=B1rken
> gerekli microcode u da y=C3=BCklememe ra=C4=9Fmen internete giremiyorum. =
Modemim bir
> usb modem. (Alcatel speedtouch 330) S=C3=BCr=C3=BCm=C3=BCn kerneli de 2.6=
. Yard=C4=B1mlar=C4=B1n=C4=B1z=C4=B1
> bekliyorum te=C5=9Fek=C3=BCr ederim. Eger isterseniz karsilastigim hata m=
esajlarini da
> gonderebilirim.

Ayni modeme sahibim, ayni sorunu yasadim (yesil renk modem (rev: 0)).
Konuyla ilgili modem surucusunun yazariyla iletisime gectim (benoit,
irc.freenode.org #speedtouch kanalindan kendisine ulasabilirsiniz),
ulastigim sonuc su; 2.4.22 kernel uzerinde calisiyor ancak 2.6.5'de
calismiyor. Calismamasina iliskin soyle bir detay bilgi vereyim: olay
2.4 kernelde uhci modulunun usb-uhci, 2.6'da ise daha yeni bir module
olan uhci-ecd modulune gecilmis olmasindan kaynaklaniyor...

Bilginize..

Kolay Gelsin
Gurkan ASLAN