[linux-ileri] Openwebmail ile ilgili...

From: Cihan KILIÇ (cihan.kilic@ume.tubitak.gov.tr)
Date: Tue 11 May 2004 - 10:33:36 EEST

Herkese Merhaba;
Redhat 9.0 üzerine openwebmail'in 2.30 versiyonunu yükleyip gerekli ayarları yaptım ve de çalıştırdım.
Benim web server'ım ve mail server' ım ayrı ayrı makineler ve openwebmaili' de web server üzerinden kullandırtmak istiyorum. Mail server ve openwebmail arasındaki authentication işlemini de gerçekleştirdim ve de pop3 üzerinden maillere bakabiliyorum.
Fakat; mail server üzerindeki maillerin bir kopyasını web server üzerine alıyor. Bunu engellemenin yolu yöntemi varmıdır?

Teşekkürler, iyi çalışmalar...