[linux-ileri] Re: Linux'da güncelleme

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 05 May 2004 - 18:17:12 EEST

Taner> Selamlar,
Taner> Tecrübelerinize göre güncellemesi en kolay linux hangisidir. Örneğin şirket içindeki bir dağıtım noktasından güncellemeleri (özellikle güvenlik güncellemelerini) otomatik yada en kolay haliyle alan bir linux yada linux üzerinde bu işi yapacak bir yazılım/servis varmıdır.

Ben gentoo deniyorum bir suredir production ortamlarda...
Guncelleme acisindan gayet basarili buldum...
Tecrubeli arkadaslar (Ornegin Caglar Bey) daha detayli bilgi verebilir.

emerge sync
emerge world

Saygilar.
Umut

dangerous content, and is believed to be clean.