[linux-ileri] mail server kurulumu

---------

From: a b (imhotepwr@yahoo.com)
Date: Wed 31 Mar 2004 - 04:18:29 EST

    Selamlar;
      Benim ricam redhat9 da calısabilecek bir mail serverın kurulumu ve nasıl calıştıgı konusunda detaylı bir bilgi almak olacaktı bastan söyliyeyim linux bilgimm ii degil o yüzden belgelerin içindeki postfix mail server kurulumu baslıgı altındaki dökümandan pek bişey anlıyamadım en alt düzeyde bir kurulumu anlatırsanız veya bir yere yönlendirseniz cok sevinecegim hemde yenibi linuxcu kazanacaksınız:)
      Seminerlerinize böyle bir etkinlikte eklerseniz cok ii olur aslında ben zaten ankaradaki seminerlerinize katılıyorum ama dediğim gibi yeni bi linuxcu oldugum için bilgim cok az ama su windowstan ve windowsun o her yaptıgım seyin yedegini tutmasından bıktım o nun içinn linuxa geçtim ve mailserver kurmam gerekiyo tam olarak linuxa gecebilmek için yardımlarınız için simdiden teşekkürler
       Bilgi Paylaştıkca Degerlidir...
           İyi Çalışmalar