[linux-ileri] Web Server Kurulumu

---------

From: Serdar Şahin (serdar@isimsiz.net)
Date: Wed 31 Mar 2004 - 03:12:38 EST

    Bu benim için çok önemli bir soru 2 haftadır internette araştırma yapıyorum
    fakat sağlıklı bir veriye halen ulaşabilmiş değilim..

    Web server kurulumu için bir kaynak varı? Yani kontrol panelleri kurulumları
    gibi..
    Yani hızlıca ve kolayca domain açma kapama. Kullanıcıya panel verip
    kullanıcı kendisi subdomain mail açma yetkisine sahip olsun istiyorum. Bunun
    için kaynak varmı?
    Ve de izlemem gereken yolları gösteren bir el kitabı gibi bir şey?

    Şimdiden Teşekkürler

    Saygılarımla,

    Serdar Şahin