[linux-ileri] Re: Apache Klasor Sorunu

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 30 Mar 2004 - 08:52:49 EST

    Serdar> Daha önce sormuştum fakat bilen çıkmamıştı. Şimdi tekrar soruyorum belki bir
    Serdar> bilen çıkar.
    Serdar>
    Serdar> Slackware'de şöyle bir sorun var. Mesela www.linux.com/selam/ yazınca selam
    Serdar> klasorune gidiyor fakat www.linux.com/selam yazınca klasore gitmiyor bu
    Serdar> sorunu nasıl halledebilirim? Yani sonda " / " olunca açıyor olmadan açmıyor.

    Cok basit :)

    ServerName www.linux.com

    ifadesini hem ana konfigurasyonda, hem de virtualhost
    bolumlerinde kullanirsaniz bu yonlendirmeyi otomatik yapar.

    www.linux.com yerine olmasini istediginiz ismi yazmalisiniz.
    serveralias ile yaptiginiz yonlendirmeler de buraya resolve edecektir.

    saygilar.
    umut

    dangerous content, and is believed to be clean.