[linux-ileri] Re: Linux'u komut ile kapatmak?

---------

From: Tunc GUNERGUN (tunc@team.com.tr)
Date: Wed 24 Mar 2004 - 03:44:45 EST

    Selamlar

    =DDleri seviye upslerin bir k=FDsm=FDn=FDn ethernet veya serial port =
    =E7=FDk=FD=FE=FD oluyor, linux makinaya y=FCklenen bir snmp based =
    program ile sistem upsin bataryas=FD %10 un alt=FDna indi=F0i zaman =
    kendini otomatik kapatabiliyor. Konu ile ilgili Upsi ald=FD=F0=FDn=FDz =
    =FEirketle veya =FCreticiyle kontakta ge=E7erseniz yard=FDmc=FD =
    olabilir.

    Bilginize...

    Sayg=FDlar=FDmla

    Tun=E7 G=DCNERGUN