[linux-ileri] transport_maps+procmail

---------

From: Enis Büyükgüner (enis@bantboru.com)
Date: Wed 24 Mar 2004 - 02:45:55 EST

    Selamlar

    Postfix de virtual userlar kullandigim icin main.cf deki mailbox_command
    i kullanamiyorum. Bende main.cf transport_maps =
    hash:/etc/postfix/transport dedim ve tarnsport dosyasinin icinede

    domain.com procmail: yazdim. Daha sonra master.cf yede asagidaki
    satiri ekledim.

    procmail unix - n n - - pipe
        flags=R user=nobody argv=/usr/bin/procmail -t -m USER=${user}
    EXT=${extension} /etc/procmailrc

    fakat mail gonderdigim zaman loglarda relay=procmail diyor fakat
    parantez icinde de temporary failture diyor. Daha sonra maillleri
    kuyruga atiyor. Aceba sorun nobody kullancinisindan kaynaklaniyor
    olabilir mi?. Veya ne yapmam lazim. (imap olarak courier imap
    kullaniyorum)

    Herkese kolay gelsin