[linux-ileri] Re: Pcnet CD'si

---------

From: deran _web (deran_web@hotmail.com)
Date: Tue 23 Mar 2004 - 12:59:43 EST

    Arkadaşlar öncelikle merhaba ve ilginize teşekkürler.Gönerdiğiniz önerilere
    veya sorulara tek tek değilde genel olarak bir cevap vereceğim.Benim yazım
    sadece pcnet dergisinin yanında verilen cd'de yer alacak yani benim yeni
    çıkan linux sayısıyla alakam yok.İkinci olarak malesef sadece linux
    programlarını koyabiliyorum yani driver,kernel koyamıyorum.Ayrıca ücretli
    yazılımlarıda shareware olması kaydı ile koyabiliyorum.
    Herkese teşekküler...

    MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE*