[linux-ileri] Re: Pcnet CD'si

---------

From: Murat SISMAN (msisman@kobiline.com)
Date: Tue 23 Mar 2004 - 02:39:09 EST

    Nisan ayinda Pcnet'in Linux dergisi cikiyor. Bu oyun cd'sini Pcnet Ekim
    2002'de verdi. Linux&Java basliginda. nvidia, Geforce,tnt ve vanta için
    gerekli sürücüleri, java zimbirtilarini vebilinen linux
    oyunlarini(doom,freeciv,descent3 vs..)

    Not: Daha geçenlerde lafini kullandigim için kusura bakmayin, elimdeki bu
    CD'yi daha erken bir zamanda derginin verdigini zannediyordum. :)