[linux-ileri] procmail sorunu

---------

From: Enis Büyükgüner (enis@bantboru.com)
Date: Mon 22 Mar 2004 - 11:04:10 EST

    Selamlar

    Mysql+postfix+courier imap kullaniyorum. Kullanicilar virtual user
    olarak mysql de bulunuyor.main.cf de local_transport=virtual demeden bir
    turlu e-mail gonderemiyordum (bana sistemde boyle bir kullanici
    olmadigini soyluyordu) . Bunu cozdukten sonra procmail i kullanmak
    istedim fakat mailbox_command= /usr/bin/procmail deme karsin mailleri
    procmail e gondermiyor. Fakat mysql i devreden cikarip local
    kullanicilarla calistigimda mailleri procmaile gonderiyor. Bunu sorunu
    nasil cozebilirim.

    Herkese iyi calismalar