[linux-ileri] linux server callback problemi

---------

From: AK (a.kayaalp@denker.com.tr)
Date: Thu 18 Mar 2004 - 07:11:01 EST

    arkadaslar slm,
    linux baslangic grubuna sordum ama cevap alamadim...
    RH9 kullaniyorum ve nette buldugum dokumanlar yardimi ile mgetty'yi kullanip
    pppd baglantisi yapiyorum.
    bu baglanti uzerinden callback'de yapabiliyorum gibi;
    yani linux server'i w2000'den dial-up ariyorum, linux server baglantiyi
    kesip ayarladigim gibi 30 sn sonra w2000 'i yeniden ariyor ama w2000 modemi
    acmiyor.
    w2000 ile w2000 server arasinda bu baglantiyi kurabiliyorum. Sanki linux
    server callback yapacagini anladiktan sonra w2000 client'a 'ben callback
    yapacagim sen ona gore kendini ayarla' diyemiyor gibi
    bu konuda neler yapabiliriz......
    bu e-maili okuyan herkese cok tesekkur ederim.....