[linux-ileri] terminal server

---------

From: Tamer SAFAK (tamer@penguenim.com)
Date: Wed 17 Mar 2004 - 11:56:16 EST

    Cok ozur!
    LTSP de host-lts.conf-dhcpd.conf-export dosyalar=FDn=FD hallettim.
    Terminalden baglantiyi gerceklestirdim. Biraz yavas calisti. XFree86 da bi=
    =20
    problem olmus olmali ki siyah ekran karsimda. webmin modulunu=A0yukledim ve=
    =20
    terminali config ettim(daha kolay oluyor).640x480-800x600 8 bit ne varsa is=
    e=20
    yaramadi. Terminal de savagepro onboard var. server suse9.0.
    iki supheli yer var:
    1- boot ekranina girmeden nfs ile ilgili bazi mesajlar aliyorum. Glibc
    bulunamiyor diyor.
    2- LTSP 3.0 iso indirdim ve farkettim ki dosyalar eski. Daha x-core ve kern=
    eli
    kurmadim.

    Mandrake 9.2 de terminal server kurmayi denedim(Hazir geliyor). Orada da
    terminal "udhcp client started" diyor ve kaliyor. Problemin mandrake=20
    tarafindan olusturulan =A0dhcpd.conf.etherboot.include ve=20
    dhcpd.conf.etherboot.clients dan kaynaklandini dusunuyorum.

    Anladigim kadariyla Mandrake etherboot u kullaniyor. LTSP de onun uzerine=20
    gelistirilmis.

    Sorularim ve sorunlarim sunlar:
    Performans acisindan hangisi daha iyidir?
    Ben nerede yanlis yaptim?

    Simdiden cok tesekkurler.

    Not: Knoppix terminal server olarak mukemmel fakat dagitim olarak=20
    yetersiz(Knoppix i calistirdim).

    Tamer Safak